Trzydniowa wycieczka do Sosnówki Drukuj
Z życia Szkoły Podstawowej

Trzydniowa wycieczka do SosnówkiW dniach 11 - 13 czerwca 2014 r. uczniowie kl. VIa i VI b wraz z wychowawcami oraz z p. bibliotekarką pojechali na trzydniową wycieczkę do Sosnówki, urokliwej miejscowości położonej w najwyższym paśmie Sudetów - Karkonoszach.

Wyjazd ten był dopełnieniem realizowanego wcześniej w szkole programu profilaktycznego pod hasłem: "ZDROWIE TO MÓJ SKARB". Głównym jego celem było zaszczepienie zdrowego i aktywnego stylu życia, zwracanie uwagi na ważne wartości w życiu młodego człowieka, a także profilaktyka uzależnień.

Podczas warsztatów w formie plakatów promowaliśmy zdrowy tryb życia. Wielu z nas wykazało się pomysłowością, a niektórzy również talentem poetyckim.

Jedną z atrakcji było ognisko z pieczonymi kiełbaskami. Nie zabrakło też gier i zabaw na świeżym powietrzu.

Wycieczka w góry to również zachęcanie do turystyki pieszej. Szum potoków oraz świergot ptaków uprzyjemniał wędrówkę wyznaczonymi szlakami. Jednym z nich dotarliśmy do kapliczki św. Anny i Dobrego Źródełka.

Karpacz to ważny punkt naszej wyprawy. W Muzeum Sporu i Turystyki przybliżono nam historię sportów zimowych. Zapoznaliśmy się także z popularnymi miejscami turystycznymi na terenie Karkonoszy. Niezapomniane chwile połączone z dreszczykiem emocji przeżyliśmy na torze samochodowym na „Kolorowej”. Tego dnia opiekunowie przygotowali dla nas niespodziankę, a była nia dyskoteka! W radosnych rytmach zakończyliśmy dzień pełen wrażeń.

Ostatni dzień spędziliśmy w termach cieplickich. Relaksowaliśmy się w parku okalającym uzdrowisko. Choć przez moment poczuliśmy się jak kuracjusze. Miłym akcentem była wizyta w Muzeum Przyrodniczym. Tu z zainteresowaniem obejrzeliśmy multimedialną wystawę fresków oraz malowideł ściennych znajdujących się w kościołach na terenie Dolnego Śląska.

W piątkowy wieczór przybyliśmy do domów bogatsi o nowe wiadomości i doświadczenia. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do zorganizowania tej niezapomnianej wycieczki.

red. Agnieszka Muzyka

Dziennik Elektroniczny

Dziennik elektroniczny

Kontakt

Szkoła Podstawowa w Miłkowicach
ul. Wojska Polskiego 75A, 59-222 Miłkowice

tel. 076 8871219
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Zgodnie z art. 173 Prawa Telekomunikacyjnego informujemy, że odwiedzana strona korzysta z plików cookies. W związku z powyższym użytkownik strony może domyślnie ustawić w przeglądarce poziom, czy, ile i jakie chce cookies. Brak takich ustawień będzie świadomym aktem woli i akcetpacji plików cookies. By przeczytać więcej o plikach cookies oraz o tym jak je usunąć, zobacz naszą politykę prywatności.

Akceptuję pliki cookies używane przez ten serwis